AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.426

Någon som vet något om denna M3 E46 ?

Länk

Kan det va något att köpa ?
Funderar på att åka och titta på den i morgon.

// m3 köpare
Glömde...Reg Nr wob784

// m3 köpare
Tillverkad 09/2000 så det är en test eller pressbil som använts vid introductionen av BMW i Tyskland. Importerad 04/2004. Se nedanstående länk ang diskussion om en liknande bil.

Länk

/RS2
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Minus för nyimport och för att den varit testbil, om det stämmer...

En M-bil och testbil är nog ingen bra komibantion, hade det varit en Toyota Corolla spelar det nog mindre roll då det troligtvis inte leks lika mycket med sådana bilar.

Som vanligt, kolla upp miltalet noga.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Vanster framdorr verkar ha en litet stort avstand glipa mot framskarmen mot vad som kan vara normalt samt att jag anar fargskiftningar. Kolla noga som sagt tag garna med nagon som ar kunnig pa bmw.
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Min kompis köpte en -01a för 2 årsen han kikade på importer fast han ringde försäkringsbolagen innan och de priser han fick var inte av denna värld kan man säga..De sa till honom att köpa en sv-såld och de gjorde han tillslut,försäkringen var 300%billigare.
Asken:
Bra blick du har. Jag va och kollade på bilen och dörrarna såg ut att passa dåligt ( båda ). Kunde inte se att något var omlackat.

Vad tror ni kan ha hänt med bilen ?

// m3 köpare
M3 Köpare:

Det finns flera andra M3E46 som inte de passnings problemen som du beskriver sök vidare
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.