|
|
|
|---|---|
|
Hej ja va på race igår, de skulle vart på Kjula rakan (Eskilstuna).. men de vart på Barva rakan istället.. De va 2 nissan skyline där som raca.. sen kom de en silvergrå e30 touring som va turbokonverterad och körde ifrån en skyline.. Nån som vet vem de var? De stod motor nord i bakrutan och de såg ut som bilen var lite bucklig, inte säker.. de va mörkt.. De va helt otroligt o se. Mvh Emil | |
|
det skulle jag vilja se ...någon som har det inspelat??? ///325/// |
|
|
Skyline GT-S/-Rär "bara" en Japansk AMG- eller M-bil. Det är en upphottad Nissan och ingen oslagbar F1-liknande bil. Skyline finns även med 2-liters sugmotor på sådär 130-140 hästar. Inget konstigt med det. Se den som en vanlig Merca C-klass. Den finns med olika motorer alltifrån riktigt sega grundmodeller upp till snabba, men inte övernaturliga, sportigare modeller. |
|
| skylines är inte så rappa som man tror (orginal) däremot har dom grym trimpotensial. en chipad saabturbo räcker... | |
| Jag kan försäkra att de inte va nån snikmodell med runt 140 hk! De va 2 brutala monster!.. kolla på gasa.mer.nu så ser ni bilder på dom. | |
dansguru |
om jag hade en 13o hk skyline så skulle jag inte köra race mer än mot mopeder. |
|
Den E30 Touring kommer från nyköping och går väldigt bra. Den är svart och man ser hela Ic:n framifrån. En R33 GT-S har 250hk (2.5) orginal har jag för mig och en GT-R har väl typ 280 hk (2,6) Mvh//Jonas |
|
| Hmm skulle tro att ägaren heter Johan och ägde min gamla 325 turbo innan han köpte touringen. | |
|
stämmer bra! ägaren heter johan o han köpte den av mej! den är mörkgrön med vita fälgar!. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.