|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Möss har nog förkärlek för BMW då det finns som originaltillbehör att beställa en sk elektriskt gnagarskydd. ;) |
|
ett litet tips till er som har bilen på pallbockoar. sätt på en sån där plast strut över pallbocken, en sån som man sätter på katter och hundar när dom har blivit opererade. mössen borde ju inte klara den klätterväggen! _ _ upp ' ' /' '\ / \ <- plast strut ' ' <- pallbock _' '_ ner värsta picasso! Någon som förstår?? |
|
|
Öppnade motorhuven idag och såg att det låg en liten prydlig hög med frön från några träd i mittersta "urgröpningen" av insugningsrören. Blev lite konfunderad då de låg så prydligt i hög och mitt under motorhuven. De kunde inte ha trillat ner när jag öppnade den! Vid närmare granskning visade det sig finnas en liten musskit bland fröerna. Hoppas att den lille gynnaren inte har bosatt sig i bilen bara! För övrigt hade jag bilen parkerad under en del träd vid en gräsmatta för några dagar sedan, vilket jag inte brukar ha. (använder bilen regelbundet!) Får väl hålla ett öga på vad som händer under huven framöver.... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.