AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
456

Nya Z3 på bild!

Soton
Såg nya Z3 i tyska versionen av AMS.
Den är tokhäftig med säljdebut im herbst!
Om det är vår eller höst låter jag vara osagt. Den har runda två st. separata baklysen Och en slank front som påminner om Z1. Sidolinjen skriker Z8...
Kan man misslyckas med den kombon?

7 st fabriksnya BMW på 10 år! Nr 8 kommer i februari!
Herbst = höst. Vår heter Fruehling.

Håller med. Här har vi för en gångs skull en ny modell som verkar bli snyggare än sin föregångare...
Frühling !!!
jo, den är ganska snygg. såg den på en "smygbild" i teknikens värld för en tid sedan.
får hoppas på ett mindre prisras på gamla Z3 när den kommer ut
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Har också sett den nya modellen i AMS. Personligen tycker jag inte att den är speciellt snygg, det är väl fronten jag stör mig mest på. Fronten är inte alls lika "arg" som tidigare, liknar faktiskt Audi TT en del vilket inte känns speciellt kul. Förhoppningsvis så kanske man vänjer sig vid den nya designen. Än så länge har kritikerna varit ganska oöverens när det gäller designen på nya 7-serien och compacten, antagligen blir det likadant för Z3. Det är lite oroande i min mening, tidigare har nästan alla avgudat BMW's former... vad kommer att hända tro?

Ps. Om det är någon som vet var på webben man kan se fler bilder på nya Z3 så hör av er här eller till min mailadress. /Längtar efter våren!

roadZter
SL: Det var ju det jag skrev! Bokstavskombinationen ue är samma sak som u med omljud, vilket jag inte kunde få fram på mitt tangentbord. På samma sätt kan man skriva ae i stället för ä och oe i stället för ö.
Är det ingen som har nån länk till bilderna?

mvh
Berg

"Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer."
IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943.

Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Kolla på den här sidan ang. BMW-s nya design.
Länk
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
....eller den här
Länk
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
eeuughh... den där nya var inget vidare! gillar inte att motorhuven ser alldeles platt ut heller - ngn sorts mx-5 lookalike? lite iaf...

jaja....

snön börjar försvinna - snart kanske man kan dra på sommarmackorna :-)

mvh
Anders

BMWCS #4727
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.