|
|
|
|---|---|
|
Hej med Jer! Jeg er ved at installere min PDA/Navi i en E39 530D ´00. Jeg har business-radio og en band-spiller i kabinen. Jeg trænger en: +12 V. Switched/skal køre via tænding Og en: Stel BMWtips.com har skema over ledninger, men sitet er nede. ØV!... Jeg har taget radioen ud, og er i gang med at installere, men jeg ved ikke, hvilke kabler fra businessradio'en, som jeg kan få strøm fra. Nogen der ved det? | |
| Ingen? Jeg vil være ked af, at skulle samle bilen igen og annullere installationen. | |
| Please!!!??? | |
|
Kollat autopowers fina mek tips??: Länk Där hittar du bl.a. Pin-out... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
OK, tak Jeg blev lidt klogere men ikke meget. Ved du, hvilken af de 2 stk. 12V+, der er switched via tænding? Også: Jeg har problemer med at få bandspilleren helt ud. Det er den der heter "Diversity antenn" på tegningen, der er meget meget kort. |
|
|
OK, jeg har læst igen..... jeg har fundet power-on.... Men antennen er stadig meget meget kort... |
|
|
Tak for hjælpen, nu er det installeret og alting virker. (Og nu er bmwtips også online - men for sent ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.