|
|
|
|---|---|
|
Måste fråga, liggen en annons på blocket när man söker på BMW.. "Stylad BMW 320 med AC och GPS" m.m... i infon får man fram; 193 Hk 6 Cyl 2793 cc 5-vxl manuell 0,89 l/mil Förbrukning 7,0 s. 0-100 km/h 236 Km/h Toppfart När gjordes 320 med 2.8 på 193hk? rätta mig gärna om jag har fel, men de e lite skumt.. | |
| borde va en 325a | |
|
Är väl en 328 motor i den eller nåt... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Antingen har han på något vis lyckats få en 8 till en 0 eller så har han väl bytt motor kanske? För det är ju helt klart en 328i motor han snackar om! Bilen: Länk |
|
| 328 | |
|
jag tvivlar.. Är inte de ngt man borde skriva i annonsen då? 328 motor i en 320? 328´orna började ju inte tillverkas förrens -95? bilen är en -94.. Sen är ju bensinförbrukningen enligt annonsen i jämförelse med en 320.. 0-100 på 7sec blankt är osannolikt de oxå, både för 320 och 328..men men.. |
|
| Ring och hör med killen | |
|
328 E36 gör 0-100 på 7.3sek enligt modellguiden. Så 7 blankt är inte osannolikt för en 328. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Varför inte kontakta annonsören och fråga? Blir lätt lite spekulativt utan mer info.... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
pob |
328 motor med 320:ins utväxling?! /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
|
Är det denna du menar? Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
ja.. |
|
| 3-serie med M5-fälgar...hm??Perfektionist!!?? | |
|
e de inte helt annorlunda offset på 3 o 5-serien.. ska väl bli lite skumt o sätta på m5fälgarna på 3serien.... rätt säker på att den e imp. ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.