AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
791

Angeleyes från realcar...montering?

Har köpt bara ringarna...och undrar vart jag bör fästa kablarna? Och hur?....och om d e någon som har fixat sådana till sina beemers så skulle jag gärna se bilder på d...om d går för sig... :)
MVH Kim

Annons i tidning i Kairo:
"Hem önskas för vänlig Labarador. Äter allt. Älskar barn"
Visa användare
167
ras-kalas
318[Turbo] -89

DKW 80 2,6
jag köpte änglaögon till min e30 irfån realcar, såg en tråd här på forumet efter att jag beställt att det var skit.....dom hade rätt. plastkåpan över ringarna passade inte alls å om dom skulle sitta där så tog dom i ögonlock å stack ut långt...så jag ringer dom imorgon å klgar...nu sitter ringarna där med den dubbelhäfftande tejp som sattt på men utan kåpor. jag kåpplade angeleyesen på p-ljuset med en "strömtjuv" å kopplade inte in de riktiga p-ljusen

på dagen så lyste dom dåligt men blev riktigt snyckt på kvälllen

Länk
Strömtjuv, vart får man tag på sådana? och vad heter dom egentligen?
Du menar att angeleyesen tänds istället för p-ljusen?

Ok hittat sådana "strömtjuvar"...men villken kabel ska sitta fast på vilken kabel?

ox
91
oxe
525i 24v -91
Det skulle vara kul att se hur det ser ut...ingen som har en bild nånstans?
Visa användare
167
ras-kalas
318[Turbo] -89

DKW 80 2,6
lethal_kim: mät med en voltmätare om det är ett minus före volten så sitter den röda kabeln ifrån voltmätaren på minus...inget minus så är det plus....om det är lika som på min så var + gul/grå eller nått å -brun...OBS sätt inte fel det sitter ett motstånd i +kabeln (den röda) om den sitter på jord så går dioderna sönder

Länk
Har ingen voltmeter..kan väll testa med nån liten lampa eller nåt...d går väll?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.