|
|
|
|---|---|
|
Vad skulle jag kunna sälja min 316 1,9 Compact från 1999 för i Sverige? Den har gått 10000 mil är mörkblå metall och väldigt fin - men utan AC. Har dock 4 airbags, ASC, etc.... En prisuppgift båda till privat och bilförsäljare (i båda fallen ivd snabbt salu..) skulle vara bra.. Tackar! Mvh. Carl Johan, DK | |
|
Med tanke på att denna Länk har AC + bara gått 4.300 mil så kan du väl försöka med 79.000:- som annonspris och antagligen 65-75.000:- som slutpris... Mvh |
|
|
Grejen är, att dom är ganska svårtsålda har i DK pga. forsäkringen. Och, det har kommit nya regler, då man kan få igen avgiften om man eksporterar bilen (bilen kostar ung. 130.000 DKK här...). Men - är dom svårtsålda i Sverige också? Mvh. Carl Johan, DK |
|
| Jag tror att compacten är ganska svårsåld i Sverige också, till stor del för att sedan och coupén börjar komma ner i pris. | |
|
Nu har den iaf kommit på bilweb.se - då får vi se. Någon annan stans man kan sälja? Går inte på Blocket tyvärr för att jag är från DK.. Och tack i övrigt.. Mvh. Carl Johan, DK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.