|
|
|
|---|---|
Jompa E |
Tjenare! Nu e det så att jag vill ha Open Air Filter på min Beeemer! Finns det några som säljer passande? eller måste jag chakka universal? Och isåfall hur stort är anslutningshålet? Tack på förhand! MVH/Jonas |
|
Hej! Det finns säkert många passande...några ex MotorNord=KN-filter,Bildelsimporten=GreenCotton och Dalhems som säljer PiperCross...du hittar dom på www.bilnavet.com... Ang anslutningshål...Är du rädd för att smutsa fingrarna?? Det är bara till att ta pålitligaste skjutmåttet och ut å mäta! :0) glöm inte att avskärma filtret...läs mer på Länk under technical articles... 7900rpm |
|
|
Förutom att det blir lite dyrt kan jag rekommendera East Coast Induction Systems sats med filter, anslutningsrör och avskärmningsplåt. Jag har monterat en sådan sats på min bil och det blev snyggt. Tyvärr har ECIS sedan dess bytt ut K&N som filterleverantör till någon annan anonym men du kan ju kolla in deras webb-sida: Länk Klicka på Products och sedan Intake Systems. |
|
| du har ju det där KN 57i kitet som motornord säljer jäkligt lätt att montera | |
|
Har tjackat upp mig på ett mega filter 200x200 mm med 70 mm anslutning, pipercross var det visst oxå... Nu återstår bara att bygga om under huven så skiten får plats( ny spolarburk o div slangar rör ofästen)sen läre det yla rättbra!! pulver finns det redan så det är väl just ljudet man är ute efter, Mvh L Ex:02-?,323-83,323-84,323/2,5,325t-89,325-91,530-77,530-80,528-84,M535-86, |
|
|
oj glömde... hade en optiflow från jr på min 325:a E36 ( filter o avskärmningsplåt) bara att pilla dit man blir inte ens skitig! lät fint o gick mycke bättre, säljes av bla BSR, Mvh L Ex:02-?,323-83,323-84,323/2,5,325t-89,325-91,530-77,530-80,528-84,M535-86, |
|
|
RoGGaH: K&N 57i kit finns dock inte till 328, vilket väl frågan gällde. |
|
| attans tänkte inte på det.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.