|
|
|
|---|---|
|
Länk Fungerar kanonbra, skönt att inte behöva torka bilen efter varje tvätt. | |
| Vart hittar man det? | |
| Vet inte om det kommit till sverige än, i usa finns det att köpa i alla butiker som säljer bilartiklar. | |
| Kanske man ska bygga ett filter till sin egen högtryck? Kan inte vara speciellt svårt. | |
| verkar j*vligt smidigt faktiskt! man kanske skulle försöka få tag på en sån!! | |
|
Typiskt amerikanskt. Christer! Jobbar du som säljare på Mr Clean? ;-) /A |
|
|
Lahega har något liknande som man blandar upp sköljvattnet med. Funkar helt ok faktiskt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Hehe Sigdarve, kanske skulle slänga ut 15-20 annonser på powerbörsen varje dag? | |
|
jag var i USA i vintras och köpte en Mr clean carautodry där och den funkar skit bra. enda problemet är att jag börjar få slut på tvålen och filtren. Finns ju inte att få tag på här i sverige och måste då beställas från USA. frakten gick på 300-400kr men de är det värt för att slippa torka bilen =) Länk |
|
porta |
När jag jobbade på en rekondfirma så hade vi ngt liknande. Medlet var en variant på Lahegas autotork som blandades ut med vatten till ett munstycke som man sköljde av bilen med. Funkade klockrent. |
|
Det man annars kan göra om man vill slippa torkfläckar på bilen är att ta en vattenkanna med regnvatten och hälla över hela bilen. regnvattnet innehåller inte kalk etc så det lämnar inga fläckar efter att det torkat. man slipper även risken för repor etc eftersom man inte behöver torka den. / dart |
|
| Kan destillerat vatten vara något? självklart behöver man stora mänder vatten för att skölja hela bilen... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.