|
|
|
|---|---|
|
Bilsport har provat nya M5:an i senaste nummret som kommer ut nu ikommande veckan. Mvh Abbe Länk | |
|
Jepp, och jag snackade med Gullabo (han provkörde) om det på redaktionen i torsdags. Har träffat honom när jag sett smålycklig ut efter tester med M3 CSL:er men nu var han helt lyrisk! Fick även en katalog om M5 E60 som trycktes 2004/09. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
"honom när jag sett smålycklig" när HAN sett.... ska det naturligtvis stå. Har nog inte vaknat riktigt än... Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Jag som prenumererar har redan läst allt och dreglat :) | |
|
Dreglat och drömt, och köpte Triss lott! Men jag får drömma vidare!:-) Mvh Abbe Länk |
|
|
Tycker den ser så tam ut på bilderna bara :( Hoppas den ser råare ut i verkligheten... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Tam är nog fel ord, men den är relativt diskret! Det är just det som är så coolt! Mvh Abbe Länk |
|
|
Nä jag tycker den ser tam ut. Är ju en decimeter för hög till att börja med. Sen kunde hjulen fyllt ut lite till. M5 E39 ser helt klart tuffare ut standard tycker jag... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Auto motor & sport har ju också ett fint reportage om nya m5:an.. :) eller det är det ni pratar om ? :/ |
|
|
Tycker också att M5 E39 ser hårigare ut. Har inte vant mig än vid E60ins front tyvärr =/ Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| shite.. ladda ner m5swq-filmen på www.rs6.com, bra tryck! jag har aldrig gillat e60, men efter att ha gluttat på på den filmen och sett CAD-bilderna så kan jag inte låta bli att le och konstatera att den här bilen kanske kommer gå till historien endast tack vare en så enkel sak som de yttre backspeglarna (hur snygga som helst!). när testföraren demonstrerar launch controllen i rs6-filmen.. ugh o burrrr. det ser ut som han aktiverar lc och sätter på sig solglasögonen samtidigt som han släpper iväg.. kul! jag skulle kunna tänka mig en sån... | |
|
M5 E39 är om något diskret och samm sak med föregående E34:a! Men nu tycker jag att den liksom M3 E46 verkligen står ut! För att vara en BMW alltså! Och med tanke på hur AMS beskrev ny agentemot gamla M5 så är jag redan här lyrisk! Vill ha bilen nr1! __ Länk |
|
Zafiro |
M5 E60 äger ju :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.