AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.503

Filmklipp av "drifting" på allmän väg.

Be
726
Bert-Ola Runeson
523iT LCI -07
316i -00
530iT/5 -96
528iA -86
528i -83
Alpina B9/E28 -82 Nr:003
525 -75
3.0 CS -73
Jaguar E-type OTS v12 -71
Dynapack dynamometer
Ett litet film klipp på ett i mitt tycke vårdslöst drifting-ställ.

Länk

Filformat .wmv ca: 3 Mb tung.

"Den siste idioten är inte född ännu."

Bert-Ola
BmwCS #2423
fan vad störda killar "jaaa fyy fan vad värt oooohhh" med mötande trafik dessutom, detta är vad jag kallar tankevurpor att ens komma på sånt i trafik, hellre då på bana. vad hade hänt om bakvagnen hade släppt helt kan man bara spekulera i, det hade iaf blivit ett par bilar mindre på de vägarna +personskador....... tänk om en gång till

___
Mvh
Patrik N.
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Detta var nog nåt bland det absolut dummaste jag sett och hört. Sådana idioter ska varken ha körkort eller bil.

Mvh
Per Edvinsson
Euro Car Parts
Länk
Be
533
BeemerFInne
BMW E36 -92
Tycker själv att drifting är rätt häftigt (på bana), men det här är ju inget annat än fullkomligt idiotiskt!!!

Själv skulle jag skämmas över att ha gjort nåt sånt, vem f#n är så blåst???

Borde sätta fast de som gjorde det..

"-BMW- Making your privates bigger since 1928"
Japp, man får väll tacka dom som gjort filmen då. För det är ju dom som gör att vi under 25år får så höga bilförsäkringar.

Mvh
Henke
Riktigt snyggt kört, imponerande MEN helt idiotiskt.
Vad var det för hund som ylalade i slutet?
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Håller med, mycket idiotiskt men ska ja va ärlig så e d jävligt coolt gjort =)

"E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån"
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Jäkligt snyggt... Vilken presition, dock borde killen andvända sina drifting-kunskaper på ett lite bättre sätt så andra maäniskors liv slipper vara i vara...

Det såg RIKTIGT farligt ut... Undra om han själv var medveten om att han lekte på en allmän väg med MÖTANDE trafik???

---------------------
Den Svarte: Länk
/Chrille
bustorp
Håller med deejaywasp.
Det bär emot att säga det men killen har helt klart talang o ska syssla med sånt men endast på avlyst område.

Talang inkluderar dock inte alltid att "hissen går ända upp" s a s.
I det här fallet var hissen ur funktion.

Den stackaren han mötte sväljer nog fortfarande.....

BMW är inget man bara äger - man har det i blodet på något vis!
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
han vet ju vad han gör...men att riskera både sitt egna och andras liv bara för att ha lite skoj...det är det inte värt...bättre att leka av sig på annat sätt som är säkrare...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
Som sagt killen ser ut att kunna de han håller på med! men idiot som gör de, jag kör som en idiot eller vad man kan säga i bland men de dära skulle jag inte göra. om nått hade hänt, pajat pang boomm.. hade varit annat om dom hade stoppat den stackaren som dom mötte eller gjort de mitt i natten när ingen är där. De dära var tok snygg men tok dumt!
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Håller med er alla... snyggt ställ men fel tidpunkt...
Hade dom gjort det på natten/morgonen när dom vetat att det var helt tomt på bilar hade det varit okej tycker jag... då han bara riskerat sitt eget liv/bil... men med mötande trafik... fyfasen!

Ska man "leka" med bilar ska det inte riskera nån annans liv/egendom utan bara sitt eget!

Åk gärna brett, det är ju så tokskönt... men gör det när man är helt själv i bilen och det inte finns nån risk att nån annan är i närheten och kan bli skadad.

/Magnus
Håller med övriga, hade detta genomförts på bana så hade det vart hur häftigt som helst, men på allmän väg är det fan helt idiotiskt!

Lite OT men bara en fråga, fick killen som filma sina 2 kulor avklippta medans han filma eller?
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Kommentarer överflödiga. Idiot.

Men om vi för ett ögonblick bortser från dåren (dårarna) så går det faktiskt att skratta åt eländet, om ni ursäktar. Kastratpojken i slutet måste ju ha en oscar för "best-in-show" ...
Visa användare
252
Krille_hlm
M636csi -83
3,6 S/M -72
3,0S -74
M3 -01
Snyggt kört. Men dumt med mötande trafik..
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Dont try this at home! HMM farligt är bara förnamnet

Endast döda fiskar flyter med strömmen.
Äääh, det e lungt säger föraren säkert:)
-Har ju full kontroll.

.... e Farligt, farligt... som DrAlban sjunger

J
193
J Power
Väntar på M5 F10!
Klippet förekom i en annan tråd för ett tag sedan.

Snyggt ställ men tidpunkten och framförallt platsen är idiotiskt valt. Såna idioter skall inte ha körkort. Dessutom skall de ha ett kok stryk. Man leker inte med andra människors liv sådär.

///M som i M52TUB25!
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
SÅÅ SKÖNT UPPSTÄLL, ej att prova ibland trafik dock!!!

-Never feel sorry for yourself.-
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.