|
|
|
|---|---|
|
Sålde min bil idag,bmw 740 ia 93:a Nu är frågan bara vad nästa bil blir för nåt....:) Bmw e32 är fina bilar,men blir nog inte en sådan igen..... | |
|
Tillslut blev den såld då alltså.... skam den som ger sig! Håller själv på att försöka sälja min 750 men det är ju inte direkt så lättsålt... BMW CS #5139 |
|
|
Allt beror på pris :) |
|
|
Tror ni säljer i fel årstid! Har märkt att priserna droppar 10-tusentals kr på E38 under hösten för att sedan stiga igen på våren. Eller har jag fel? Tror det är mycket färre köpare denna årstid på dessa vagnar iaf. |
|
|
Visst avgör priset "allt" vid köp & försäljning..... J.L- jag vet exakt hur "Lätt" det är att sälja en e32:a idag....:) Johan_S- fel årstid??...har haft min till salu hela året i stort sett!...:) Men man vill ju ogärna "skänka" bort en fin bil..... Mvh |
|
|
Visst avgör priset "allt" vid köp & försäljning..... J.L- jag vet exakt hur "Lätt" det är att sälja en e32:a idag....:) Johan_S- fel årstid??...har haft min till salu hela året i stort sett!...:) Men man vill ju ogärna "skänka" bort en fin bil..... Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.