|
|
|
|---|---|
|
Hej!!! Kan någon hjälpa mig att få rätt på detta här. Har en org. backers cd stereo i min 735 från 89 som är helt kass. Den är märkt med bmw märke och chassi nr osv. Men när jag tog ut den för att kolla kablarna till den så ser jag bara tre grova kablar som går in i den och hittar ingen vanlig antenn kabel. Har tänkt att byta till en vanlig bandare med ISO med hur skall jag gå till väga för att hitta antenn och +12v osv. Jag har diskanter i dörr fram och troligt viss något slutsteg också. Kan jag på något sätt komma åt rena kablar dirket till alla högtalare tex via d hjulet som är till för fram o bak hörgtalere. Tacksam för alla svar!!! //Ville | |
|
Inte helt lätt, läs dessa inlägg: Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erikw: Utgår alla kablar till högtalarna från slutsteget där bak?? Jag fatta inte de om hur man skulle göra med antennen, kan du förklarna lite kort. //Ville |
|
|
Alla högtalarsladdar utgår från slutsteget bak. Jag vet inte hur Becker-stereon fungerar, men det måste väl finnas någon mer enhet till den, om du bara har tre sladdar in i den? Någon annan kanske vet? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Vad är det för kablar som går in i de hjulet som man ändrar fram o bak högtalare. Alltså var kommer dem ifrån ch var går dem sen. //Ville |
|
|
Kan någon förklara hur jag skall göra för att hitta alla högtalare kablar från slutsteget. Hur hur gör jag för att fixa d där med delningsfiltena i slutstget. Allatså jag har en stereo nu med 8 kablar till högtalare, 4kanaler som jag skall avända till att driva alla hörtalare. Men så vill jag att ljuset blir rätt i alla 10 högtalare. //Ville |
|
| Är det ingen som kan länka till ett bra schema över alla kablar till och från slutsteget i min 735 e32 -89 | |
| Och kan någon förklara hur jag bara använder org filtert i steget. | |
| Någon som vill hjälpa till lite..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.