|
|
|
|---|---|
| Undrar om det går att byta E30:ns orginalbaklysen å sätta dit E36:ans? Strömförsörjningen borde passa rakt av va att koppla till dem nya lysen va!? Blir detta godkänt av besiktningen? | |
|
Eller vad tror ni om E34 baklysen? Anledningen till att jag vill byta är att bakifrån så tycker jag inte alls att E30 är snygg pga föör tråkiga baklysen. Jag är inte så himla bra, men det är omöjligt för er andra att vara bättre! =) |
|
ErikNilsson |
Går och går? Det beror ju helt på vad du menar med går. Visst går det men räkna med ett sjuhelsikes jäkla jobb. Hoppas du är duktig på plåtjobb och mycket passande. Besiktningen skiter nog fullständigt i vilka baklampor du har sålänge de är godkända, vilket ju E36ans är såklart. Menar du att du hade tänkt dig att bara skruva av de gamla och skruva dit de nya så är det bara att lägga ned direkt. Det blir nog lika lätt som att skruva dit E46ans framlampor i fronten. |
|
okej, ja plåtarbeten e inga problem alls, så d borde d väl gå bra då!? Jag är inte så himla bra, men det är omöjligt för er andra att vara bättre! =) |
|
|
Va tror ni om idèn då, tror ni d blir fulare än standardlysena? Går det kanske att "slima" ner E30`ns baklysen lite så dem inte ser så gigantist höga å tråkiga ut? Jag är inte så himla bra, men det är omöjligt för er andra att vara bättre! =) |
|
|
Modifierade bakljus lär inte bilprovningen godkänna. Ingenting är omöjligt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.