|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Nu ligger den uppfräschade versionen av E38.info ute. Mycket nytt har kommit till: Nya avdelningar: Säkerhet, Ädelträ, Multimedia,Facelift. Mycket nya bilder; eller vad sägs om en gul E38 under avdelningen Individual :). En hel del material har skrivits om och information har lagsts till. Highlinepaketen finns numera med prisuppgifter. En helt ny färgkarta har lagts till. Några mindre fel ska rättas under helgen. Upptäcker ni något annat är det bara att ni hör av er. Vill också tacka E38B12 här på forumet som har bidragit med en del bildmaterial. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
| Nu har en bra sida blivit bättre även för oss som inte har en E-38a så finns det så mycket intressat att läsa.Tack för den sidan. | |
|
Tack Scheckheft. Mycket bra sida. Nöjd BMW ägare |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff |
|
|
Det blev riktigt bra! Snyggt och lättöverskådligt. Mkt bra sida. Man blir sugen på en E38'a igen :) Utseende: Snyggt och rent utan onödigt jox. Kanske skulle bli snyggt med ngn bakgrundsfärg på vänstra menyn? (typ den beige'a vid forum) /Lazze Länk |
|
|
Finns det någon info om Bond modellen som släpptes 2000? |
|
|
Håller med Lazze, man blir lätt 7uk (sju-uk) igen :DDD Bara gratulera herr instruktionsbok! M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Edit: Var lite snabb där, ska ju va herr servicebok ;) -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
Scheckheft |
Hej Lazze: angående bakgrundsfärgen: ska fundera och experimentera lite. 1975: vad är det för modell du pratar om? Är det bilen som var med i filmen? Eller menar du att BMW producerade en särskild modell? Det sistnämnda har jag inte hört talas om. Bondbilen däremot finns lite varstans på nätet : Länk Länk Bara att söka på bond och bmw Stephan: :D Under arbetet blev jag själv sugen på en E38 igen. Med sportpaket. Eller en B12. Alpinablå. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Scheckheft/bmwe38.info Tack för ditt svar, de jag avser är den 740iA 2000 som jag har och som BMW andlaren påstod vara en special version som man utrustade "lite" extra i samband med Bond premiären, vad jag vet var det 18" fälgar ev. gps & Tv. Hälsningar 1995 |
|
Nöjd E30 ägare |
Riktigt trevlig sida, känns som om att man kommer "snöa" in sig lite där:) I do it only for the glory. |
| En riktigt, riktigt bra sida har blivit bättre :) | |
|
Daytonaviollet fanns visst som Individual, då det står en sån här ute på gården. Säg till om du vill ha en bild. Ps. Schysst sida med bra info |
|
Scheckheft |
Hej JohnJohn1: skicka gärna några kort på bilen. Ska bli kul att se. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.