|
|
|
|---|---|
|
Blev lite sugen på denna fälg.. :-) Länk Har dock ingen aning om det är bra fälgar... Någon som vet någor om märket?? 19x10" bak och 19x8,5" fram. Det står tyvärr inte vad det är för ET, fälgen finns både för M3 E46 och för 5-serie E39 och någon borde gå att skruva fast på M'en med rätt spacers.. /Caspar Länk | |
|
Dom fälgarna var ju snygga. Har du tänkt att köpa dom från USA? Doggeli |
|
|
Racing Dynamics brukar ha mycket hög klass på sina prylar. Finns en europeisk hemsida med mer info: Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Doggeli: Tanken har slagit mig... :-) Tack Johan: Hittade på den sidan att RS2-F (och då förhoppningsvis även RS2, men sidan var lite kajko..:-( ) finns i formaten 10,5" x 19" och 8" x 19" till M Roadstern för däckstorlek 305/25-19 resp 225/35-19... VILL HA!!! Får kolla vart man kan få tag på dem.. :-) /Caspar Länk |
|
|
Hmmm... Så hittade man en ännu snyggare fälg från dem.. Kolla in RS 5 en bit ner på denna sida... Länk Tyvärr funkar inte allt på deras sida och speciellt inte Z3 sidorna.. :-( Får kolla med ett mail till dem om mer info om den fälgern /Caspar Länk |
|
|
Observera att det finns två olika Racing Dynamics pga en gammal tvist där Racing Dynamics S.p.A. är det ursprungliga företaget och Racing Dynamics Inc. (Electrodyne, Inc.) säljer kopior av de riktiga Racing Dynamics produkterna som i USA säljs under namnet RDSport. Läs länken nedan för mer info. Länk /RS2 |
|
|
RS2: Är Ditt alias efter fälgarna vi pratar om?? Den sidan som Johan länkade till är väl de "riktiga"?? Ser iallafall ut som en italiensk firma. /Caspar Länk |
|
|
Här finns diverse fälgar monterade på z3 om du/ni behöver smakråd, idéer eller bara ögongodis. Finns en hel del riktigt sköna hjul därute. Idag bara 3 mån. till hjulafton, läge för önskelista... Länk Mats ArctisZ3 |
|
|
Detta var nog bland det största bromsskivor jag har sett på en Z3... Länk Mindre än 19" kan man ju glömma... /Rickard |
|
|
Tänk på att Racing Dynamics i USA heter RDSport och att Racing Dynamics i USA är något annat än just Racing Dynamics.... |
|
|
va, undrar du om Racing Dynamics Caspar? har du missat alla trådar där jag har dräglat över RS2 fälgen? här kommer en konstig sak on Racing Dynamics: man kan få intrycket av att det är en Italiensk firma ( specielltt på deras hemiosda.) Men enligt senaste BMW scene så är det tyskt företag. För övrigt har Racing Dynamics låååång racing historia, dem ligger i teknologisk topp och har ofta figurerat i F1 sammanhang. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
RS4 fälgen ser bekant ut! Undrar om det är en Schmidt VN-Line? Caspar: Oavsett vilken RD fälg du väljer ser den jäkligt bra ut. Mats tack för sidan med fälgar, det fanns några riktigt snygga. Men snyggast var ju den silverfärgade med RD RS4 fälgarna, den liknade ju min bil mest. Kanske är en ide att lämna in fälgarna på polering! Någon som känner någon som gör det billigt och bra! z3mpower |
|
| Mina Extraktorgrenrör kom från Racing Dynamics i Italien iallfall ..... | |
|
det fanns en Svensk återförsäljare til RD i uppsala... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Du menar B&B Länk Jo jag skall nog ta kontakt med dem, när jag tror mig ha råd... Fälgarna ligger väl uppåt 15K styck.. :-( /Caspar Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.