|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
V12 LeMans |
Alpinablå a ja skoja kanske Le Mans blue (Individual-färg) |
|
Jävla fin bil det där=) enda som ja ycker va negativt var att fronten såg för snäll ut=( M.E |
|
|
den är ful snygg tycker jag I dont drive fast But i fly low |
|
|
Sieht lecker aus! Och inte lär det bli sämre när maskeringen åker av! --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| Ännu en Bangle tvålkopp! | |
|
Olof: Det tråkiga är att den inte är maskerad :D Färgen skulle kunna vara interlagosblå. |
|
|
D.H: Jag tror ju knappast de svarta "plåtarna", eller vad det nu är runtom, ingår i bilens design. Vore en ganska bisarr form av styling :P --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Bilen ä grym därför den har en grym motor, designen kan ju diskuteras en blandning mellan volvo,peugot ja säg vad har bbangle tänkt med ?? Kanske att den ä före sin tid ?? |
|
| Vilken jäkla tur att BMWs utvecklingsstadium har passerat E-30,E-34 osv(inge fel på dessa bilar dom är fortfarande snygga men utvecklingen måste ju bara gå framåt) och skapat denna vackra bil,om dom hade som många tycker fortsatt med dessa gamla modeller undrar jag hur länge BMW hade överlevt,Vilken tur att utvecklingen går framåt hela tiden. | |
|
Grodan. Med en M6 i mina händer skulle också bakhjulen vara mindre än framhjulen. Kanske inte fälgarna men däcken :-) z3mpower |
|
| komemr det vara samam fälgar som på m5:an | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.