|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Här kommer lite nya bilder på M6:an. Riktigt snygg! Se & njut! Länk MVH / Jacob | |
|
Läcker! Undrar om V10:an stoppas i oförändrad eller om dom höjer/sänker effekten? ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
haimaul |
Ingolstadt+Stuttgart=sant! Audi 996! Men den ser riktigt brutal ut. |
| Effekten skall enligt uppgift höjas till 550 hk. | |
|
Då måste dom väl öka cylindervolymen? Svårt att tänka mig att dom kan ta ut 43hk annars. ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
550 hk motorn skulle väl hamna i en CSL-version? Eller? MVH / Jacob |
|
|
Var är den snygg? Jag ser det verkligen inte :( -- fjalar |
|
|
M6 CSL, som kommer 2007, får 550 hk-motorn. "Vanliga" M6 får den "vanliga" 507 hk motorn. Den ser riktigt riktigt bra ut. Ser ut som en spänd muskel...! VILL HA!!!! MVH |
|
|
Brutal men ändå elegant, En ska jag...förr eller senare. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Har varit olika uppgifter om motorn. Är det 'officiellt' nu att det blir CSL som får 550? Cylindervolymen kommer väl förmodligen att öka något då. 507 räcker väl rätt långt i M6an anatar jag oavsett. M6 CSL bör bli snabbare än M3 CSL runt ringen hur som helst. |
|
haimaul |
De vanliga 645:orna är ju mycket snyggare i verkligheten än på bild, de ser inte alls lika tunga ut då. Hoppas att det blir samma sak med M6, för ju mer jag tittar på de här bilderna desto mer tycker jag - mot min vilja - att den liknar en tvål på anabola. |
|
Ett mega ofantligt vill HA begär man fick nu da!!! Ska pallra mig iväg till kiosken o skrapa triss=) |
|
|
Tycker att framhjulen verkar större än bakhjulen, vad tycker ni? Titta på de här bilderna... Länk Länk ------ Länk Länk |
|
|
acey: Det är officiellt att det kommer en M6 CSL, som kommer att ha ca 550 hk. Det kommer även en M4 CSL och båda bilarna ska finnas ute 2007 enligt BMW. MVH |
|
V12 LeMans |
njutbart och att CSL-version ä på G , yes . ;-) |
|
Det blir väl inte bättre än att man får ta och skaffa sig en sån därn, lågmilad, sommarkörd om sissådär 15 år. Mycket fin! Fredrik |
|
|
Grodan: Kolla då på denna bilden Länk Där är det precis tvärtom! |
|
cane |
Hoppas den ser bättre ut i verkligheten, ser ut som en S80 har parat sig med en 911 på de där bilderna... |
Helga |
Framhjulen är STÖRRE!!!! MVH Helgas man från västkusten. |
|
Icket// De verkar ha bytt hjulen på vissa bilder! Kanske dem hade ett syfte med det när bilen testkördes? ------ Länk Länk |
|
| vad är det för snygg blå färg den har | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.