|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har exporterat min e30 cab 1988 till Portugal och ska ha den där som sommarbil, jag ska regga in den där men han som ska fixa alla papper osv sa att jag behöver ett teknisk datablad på bilen som förklarar typ längd, höjd, motorfamilj osv. Jag talade med generalagenten för BMW och de sa att den får jag fixa i Portugal men de där nere säger att bilen är Svensk så måste det komma härifrån. HJÄLP vem kan fixa ett sådant papper är det bilprovningen eller borde det inte vara BMW? någon som gjorde detta tidigare som har tips? tacksam för alla svar mvh Paulo | |
|
Länk Mvh Micke |
|
|
oups... helt fel... kollar vidare efter rätt länk.... Mvh Micke |
|
|
Meningen med EU är ju att man med lätthet skall kunna köpa bilar i andra EU länder och utan problem bara m.h.a. regibevis + kvitto kunna registrera in den i ett annat EU land så vad som torde krävas är väk endast ett svenskt regbevis ( E30 cab har väl troligen sålts i Portugal och finns därför s.a.s grundregistrerad i deras bilregister??) Uppgifterna du söker finns ju till större delen i ditt regbevis Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.