|
|
|
|---|---|
|
Bakljus igen? Måste byta bakljus på min BMW 735 -98(uttagen 04-98) och vill helst ha dem med den nyare "kristall-looken. Har varit inne och tittat på tidigare diskussion i detta ämne där flera av er har hittat sådana ljus även till äldre modeller än -99. Dock påstår Carlssons bil i Örebro (BMW) att det inte finns några av den typen som passar till modeller äldre än 99. Har inte heller haft någon framgång med att hitta sådana hos andra firmor exempelvis Hova. Tacksam för tips! | |
|
Hej De passar, det som skiljer är glödlampshållarna. Om dessa inte skulle passa i dina nya armaturer kan du enkelt anpassa dem. Det är bajonettfattningen som skiljer marginellt. Ett par minuters arbete med en fil och de passar perfekt. I övrigt har jag aldrig haft några problem med mina uppgraderingar. Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
| var hittar man dom nya klarglas framblinkerserna till -98 och äldre? | |
Scheckheft |
Hej MarcusM2: svar på din fråga Länk Passformen är helt OK (se bild) Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
Nöjd E30 ägare |
Scheckheft: Är det någon i Sverige som säljer framglasen du länkade till MarcusM2? Tycker om att höra sexan sjunga ut sin ljuva sång:) |
Scheckheft |
Hej Nöjd E30 ägare: nej, mig veterligen är det bara KFZteile24 i Tyskland som säljer. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
Nöjd E30 ägare |
Hej igen Scheckheft, tack för ditt snabba svar. Din länk: Länk får jag inte riktigt att funka, jag är nyfiken vad Du har där för kul att visa:) Mvh Nöjd E30 ägare I do it only for the glory. |
Scheckheft |
Hej Nej, det är inte så konstigt. Just nu håller jag på att göra om hela webbplatsen: Länk "Nypremiär" nu till helgen om inget krånglar. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.