AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
828

Vilken bakspolier till GT-vinge?

Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Hej jag har nu en M3-spoiler bak på min e36, jag är säker på att jag vill ha GT-vingen... Och den kombinationene är ju guld ttcker jag... det blir klockrent helt enkelt... MEN M3-bakspoliern är i sig väldigt tråkig och om man ser bilen från sidan så är den ju inte alls lika låg som t.ex sidokjolarna, jag har dessutom en GT-läpp fram så det blir liksom tripp trapp trull.. väldigt låg fram normal i sidorna och mycket avstånd till marken där bak... är bilen itne sänkt så är det ju OK då syns det inte lika mycket men min bil har M-chassi (innebär sänkning bl.a) och då syns det att bakspoliern inte är lika låg... nu börjar jag dra ut på det ;)

Min fråga är kan man ha en Rieger infinity bakspoiler (eller liknande) tillsammans med GT-vingen eller tar Rieger-spoliern väck all charm från vingen då och den ser mesig ut bara... Har man så låg bakspoiler, ska man då hellre ha Rieger infinity II vinge... (Vilket jag inte är sugen på)... kom med förslag och kommentarer på ving och spoiler kombination... GT-vinge är som sagt ett måste...

----
Min Bimmer: Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Vad tycker ni?

GT-vinge + M3 spoiler eller
GT-Vinge + Riger Infinity Spoiler (Eller liknande)

----
Min Bimmer: Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

ATCO: i Ditt fall hade jag valt GT vinge + M3 spoiler.

Fast den snyggaste och oslagbara kombinationen är ju helt klart M3 Motorsport vingen (med bromsljus) + M3 spoilern... hehe!!!

Men jag håller med om att M3 spoilern är lite hög. Men att byta tycker jag tar bilen från den fina "org. bil" den är till att bli smått överstylad.

Min ögonsten: Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Precis... kunde du inte kommit med detta för ca 4 månader sen... jag bestämde mig för ca 3½ sedan... men tack ändå... ;)

Angående din fula motorsportvinge så ska jag hämta den åt dig snart... ha det! ;)

----
Min Pärla: Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Bättre sent än aldrig..eller hur :-)

Ang. min FINA motorsportvinge så kan du väl ringa innan du sticker och hämtar den. Har lite frågor.

P:S: Hantera guldklimpen med varsam hand nu...hehe.

Höres

Min ögonsten: Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Så nu har jag hämtat din FULA motorsportvinge... hoppas det inte gör nåt att jag tappade den när jag skulle bära upp den till lägengheten... det var bara ovansidan som blev skavd o lacken släpte men ingen kollar ju på den ändå... ;)

Hörs!

----
Min Pärla: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.