AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
816

Kabelsats Alpina B10 stolar (E34)?!

ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Köpte beg inredning för ett tag sen och nu är det bara framstolarna kvar att montera. Dessvärre så var min B10 inte utrustad med elstolar från början och inget framdraget under mattan. BMW kan inte få fram rätt artikel eftersom det är många brytgränser och ETK förklarar inte skillnaden mellan åren. De beställde hem två olika (före -91 och efter -91) men då sitter det samma kontakt som som i stolen (en vit 12polig kontakt av hanmodell).
Undrar om nån kan lyfta på baksätet och se om det står nåt art.nr på kabeln alt. på honkontakten som går in till stolen.
Eller, skriva upp kontaktnr på honkontakten så får jag väl i värsta fall göra en "tattar-installation" :(
Har även lagt en tråd i 5 serie forumet eftersom det är samma som 535.
Tack på förhand

M V H
Stephan

-Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk
Jag har en 94:a så jag vet inte om det är till nån hjälp men ja kan försöka o se efter om art.nr sitter kvar på kontakterna eller så...

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Kanon Dawwe! :)

M V H
Stephan

De går inte o se artnr på kontakterna,eller några nr öht:-(...Man måste nog ur me stolen....

"Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de"
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Nu är det monterat :)
Kablarna låg under mattan men det kunde man först se när stolarna var borta. Nu är Stephan nöjd och Alpinan har nu alla Alpina attribut :DD

M V H
Stephan

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.