|
|
|
|---|---|
|
Kollade på en film från motorjournalens hemsida och jag ser inte vad det är för bil dom kör och det står ingenstans heller, väldigt irriterande. Nån kanske vet vad det är för bil? filmen finns här om länken fungerar: Länk MVH Pelle | |
| tyckte mig skymta ett porcheemblem på ratten nu när jag tittade igen. Vilken porche? | |
|
jag såg det reportaget live...jag är säker på att det är en Porsche...men vilket modell är jag inte säker på...men tror att det var en 911 Carrera GT3... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| Skulle tro att det är den nya GT3:an. | |
|
Att det är en Porsche är ju inte så svårt att se, förmodligen nya GT3 RS som var med i ett program nyligen. Den smiskade ju herr Sundfeldt på ringen bland annat. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
JA det är ju GT3:an på ringen... Motorjournalen sänds kl 20 på kanal 5 till er som missat det ;-) ( det avsnittet har redan visats ) |
|
| Ja förmodligen , GT3:an | |
| Nej..de är 911 gt2:an..har den på dvd=) | |
|
det är nog ingen ny porsche MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
men på vilken bana körde dom? BMW e lag |
|
|
nurburgring ,eller hur de nu stavas. Filmen är från -02 eller -03,,och då var porschen ny iaf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.