|
|
|
|---|---|
|
Hallo... funderar starkt på en BMW 325 (E30), nu e jag hyffsad ny på denna skönhet, undrar varför vissa är 3dörrars medans andra är 5dörrars, har det nått med deras M3 variant ? / mille . | |
|
E30 finns med 2, 4 eller 5 dörrar, samt cab. E30 M3 gjordes bara med 2 dörrar samt ett fåtal cab. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Mer info i modellguiden: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
mkay, tackar för svar =) Har en till fråga, dum fråga iofs =) Men vad anser ni är rimliga priser? Letar efter nån 325 87-90 som har gått max 22.000mil, helst så orginal som öjligt (ingen styling eller trim) |
|
| 15-35' är rimliga priser. Beroende på årsmodell, miltal, sv/import, dokumentation, utrustningsnivå och framför allt skicket. För en riktigt vålhållen och lågmilad 325i originalbil är inte begärda priser uppåt 50' alldeles ovanligt. | |
| vålhållen = välhållen... | |
|
MiliaN: Bry dig inte om miltalet. Gå på skicket istället. Kan finnas misskötta vrak som gått 15000 mil. Samt pedantservade bilar som min. Som gått snart 29500 mil. Miltalet är nästintill oväsentligt om bilen är fin i övrigt. |
|
|
När du letar så stirra dig inte helt bild på milantalet,de säger inte alltid vilket skick motorn/bilen är i..är viktigare att se om den är servad regelbundet. En bil som gått tex 22000 mil och är servad regelbundet är säkerligen mycket frächsare än va en bil är som gått 15000 och är mindre bra servad |
|
| ahh...va ja lite sen :) | |
| Hehe lazy :D Mkay, jo jag har hört detta med miltalen, dessa motorer fortsätter gå sålänge dom sköts om =) Tackar för svar ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.