|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
328-Johan Dålig stil...!=( |
|
| Eyyy..!! Vänta lite nu! Jag menar bara att alla vet hur snorlätt det är på dom vanliga 3-serie bilarna. DÄRFÖR känns alltid ett M-köp bättre, då man vet att en massa elektronik kladd måste till och det är det inte många som pallar med. | |
| hehe det lät lite konstigt bara.. Lät mera som du hade gjort men men jag förstår hur du menar... | |
|
Inte sååå svårt. Det kostar lite mer bara. Men smakar det så kostar det ju som sagt. Håller på att förhandla med 2 st nu. Det handlar inte om några skruvade ex. Men så pass få mil jag kollar på ser man lätt om det har rullat 10´ eller 4´ /Per |
|
| 328 Johan....Det är alls inte svårt att "fixa" mätaraställningen på M bilar också ! Finns flera killar som gör det för en tusenlapp, i Tyskland ännu billigare tyvärr kan jag kanske lägga till ! | |
| Men en tusenlapp är ändå en tusenlapp. Ganska mycket enklare att göra det själv på 10 sekunder, dock ej på M3:an. Det är ju inte samma som o "banka mätaren", utan bara stoppa den tillfälligtvis. | |
| Jaja, skit samma. Detta var inte den diskussion tråden handlade om. Att banka mätare är idag tyvärr ingen konst. 'Nough said. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.