|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Oj, Stefan LALSSON mena jag. oops... | |
|
Troligen så var det samma bil som jag var o tittade på i kungälv för förra hösten. Hade slitsade skivor och 19". Bilen var ganska fin men det kändes inte rätt. Nåt var skumt. Kan inte sätta fingret på det men nåt var det. Då begärde han 169000 kr och det var lite prutbart typ ett par tusen vid snabb affär. Kolla bilen noga bara. A M-POWER!!!!!!!!! |
|
Steffe |
328-Johan: Larsson för fan, Larsson. Inte Johansson. Sen är jag inte berömd hellre. Men tack ändå. Hoppas vi får se ett namnbyte framöver till GT-Johan kanske..?! Mvh Stefan |
|
Sorry angående namnet, vet inte var jag får allt ifrån =) Hur går det förresten på M Coupé fronten? Blir det många moddar eller är bilen någorlunda "banklar" från fabrik? Såg en i Malmö häromdagen, det är inte direkt ett fult skal bmw har snickrat ihop. Mycket vacker bil, 500ggr råare än mescabben. Hur mycket har du behövt ändra? Har kontaktat bmwpower, dom kan inte ändra mitt username så det blir till att skapa ett nytt konto vilket jag inte vill. |
|
| Anders> Det var det nog inte, BT bils har bara rullat i skåne om jag inte minns fel. Inga slitsade skivor, allt var orginal. Diverse småfel. Vacker silvertejp i mororrummet. Elhissarna bak "skrapade i" en list när man öppnade/stängde dom. Stor oljepöl under bilen, braaa! Och sist, men inte minst, olika färger på varenda plåtbit. Allt från Brittish-Racing-Green till mossgrå, inte snyggt omlackad, alltså. En tråkigt exemplar. Personligen hade jag aldrig köpt en bil utan orginal tysk servicebok. När jag provkörde bilen hade man precis bytat koppling och svänghjul, låter inte så där jättebra. Man får ha kört ett bra tag med kass koppling om svänghjulet måste bytas.... | |
Steffe |
"Hur går det förresten på M Coupé fronten? Blir det många moddar eller är bilen någorlunda "banklar" från fabrik? Såg en i Malmö häromdagen, det är inte direkt ett fult skal bmw har snickrat ihop. Mycket vacker bil, 500ggr råare än mescabben. Hur mycket har du behövt ändra? Alles! Mvh Stefan |
| ehh?¿ "M Coupe, modefieras av Xerius Racing & Bilförädling" | |
| Stefan: Nu skall du inte vara blyg, klart att du är en KÄNDIS ;D | |
|
Kanske iaf B kändis med diverse Vip kort =) Johan: Jag fick förhinder i lördags och kunde inte komma och hälsa på er! Tanten hade andra planer. Jag smider hemska planer på hur jag ska ge igen :) |
|
|
Såg en kanonfin M3 GT med bara 3500 mil (eller däromkring) till salu i Fyndbörsen igår....235.000:- /Klas |
|
| Allt är till salu. Det e mest en prisfråga. Är personligen ute efter en estroilbå -96:a o uppåt, tvekar inte en skund på att byta om om det bytet känns rätt. | |
|
Varför köpa en GT om man är sugen på en 3.2a? /per |
|
| Fick lika bra betalt för min 328:a som jag gav för 2 år sen, rena idiotin att inte sälja. Hittade GT'n 2 timmar senare och slog bara till. Jag e inte sååå jättefrälst i GT'n, men det e en kul bil. Vill dock ha en sjätte växel, 5:an i 3.0:an är ju snorhögt lagd och det blir en del motorvägsmil... | |
|
Känns i alla fall inte speciellt akut för tillfället, ramlar jag på ett fint exemplar till vettiga pengar så... folk e ju inte kloka när det gäller dom estroilblå =) men ska jag ha en 3.2:a ska den va i den färgen. punkt. PS. Ännu en Carerra fick så det räckte på motorvägen idag. Jag hann precis se vingen smyga upp innan jag körde om =) DS. |
|
|
Helt klart rätt att sälja! Inte ofta man gör sådana affärer!! Jo klart, kör man mkt motorväg är ju 6an inte fel. Estorilblå rockar helt klart! Jag ska själv köpa GT när Z3an har gått nu. Vill dock ha en med mindre mil på. /Per |
|
Steffe |
Ha ha! Eller c kändis...mamma vet iaf vem jag är. Snart blir man väl en depå-råtta oxå, har ju inte fått köra så mycket i år ännu. Så blir det när man inte har sylarna färdiga. Studerar i stället diverse Nürburgringfilmer som träning. Skall försöka åka på Knutstorp i helgen med höfläkten. Måste nöta lite varv. |
| Du 328-Johan funderar inte du på att sälja din M3 GT snart ? eller "Mosse" du var ju sugen på att sälja din och köpa GT ska du inte sälja din M3:a snart då ??? | |
|
Stefan: Jag kommer ner och är depåråtta till helgen, kan sparka på däcken till dig osv :) Per: Det är OK, vi är inte mycket att titta på nu i början, depåstoppen är inte de effektivaste än så länge :) |
|
|
Bättre att titta på ineffektiva depåstopp än att gå och dra i trasar i Borås :))) |
|
|
Med mindre mil på...? Då får man nog leta. Eller njaa.. Det är ju så klart en prisfråga. Jag var i alla fall nöjd med en som gått under 10, när det börjar närma sig 15 vill inte jag personligen inte vara med. 328:an hade gått 12. Att sedan det berömda 10.000-omslaget på GT'n inträffade under HEMFÄRDEN från bilköpet var ju mindre kul. =) Kanske inte det smartaste i världen att säga här men att stoppa miltalen på E36:an var ju rena barnleken. Det vet nog de flesta. Värre är det med just M bilarna, då dom går illa eller inte alls om man gör det. Polaren försökte ett antal ggr på sin men det slutade varje gång i att han fick koppla från batteriet. På så sätt känns ju ett "M-köp" aningen tryggare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.