|
|
|
|---|---|
|
hallå! är på jakt efter kolvar till en 745 turbo 3.4l. någon som har nå på hyllan? skicka ett mail isf. MVH hasse svarta sträck är fint. | |
| Du ber om det omöjliga ;) | |
|
Välkommen till jakten på dom berömda 745 kolvarna ;) |
|
|
Börjar bli svåra att hitta dom där. Vi fixar fram CP pistons smidda superfina kolvar för vettiga slantar, men dom är ju liiiiite dyrare än 25 år gamla 745 kolvar ändå :-) Länk |
|
|
jo dom är ju lite dyrare dom.. men de är ju ungefär samma pris som att köpa ny 745 kolvar. så då blir valet inte så svårt. har fått pris uppgifter av bmw-andreas så jag vet vart jag ska vända mig om de körihop sig.. men jakten går vidare ett tag till.. svarta sträck är fint. |
|
| Jag har kanske ett 3,2 block över som tål mer laddtryck... | |
|
Nya 745 kolvar kan jag fixa för 1540kr styck. Tänk på att det finns olika dimensioner utav 745 kolvarna 91,97mm 92,05mm med möjlighet att överdimensionera 0,25mm eller 0,5 mm. Fast då kan du lika bra köpa 6 CP pistons för 12k |
|
|
är 3.2 blocket komplett? va är de för pris på de? va menar du med tål mer laddtryck? svarta sträck är fint. |
|
|
Det är komplett, lägre kompression nämligen... 5000kr, maila vid intresse. |
|
|
Sålde precis 7 st 745 turbo kolvar till en lycklig ägare här på forumet ångrar redan att jag sålt de då kah lär behöva de själv när jag sätter igång med mitt 535 turbo bygge :( pris: billigt Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i Bmw M535i Bmw 323i |
|
|
ja de va ju synd.. har mailat dig. men jag vet inte om du såg de.. svarta sträck är fint. |
|
|
det är möjligt att jag läste mailet (fått rätt många) men de är borta iaf till en som va på de för ett bra tag sen Mvh zacka Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i Bmw M535i Bmw 323i |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.