|
|
|
|---|---|
|
Kollade upp om att köpa två nya sportstolar till E46:an de ville ha 25.000 /st för dem. Det är ju fan löjligt! Eller rättare sagt otroligt! Det är ju nästan stötande dyrt. Eller vad säger ni? Har n några tips om vart man kan finna 2 stolar, ej stulna ingen som har kontakter på sånt i tyskland? Kollar bildelsdatabasen men icke! Mvh Kristian | |
| som lite kuriosa å off topic så kan jag nämna att 1 st stol till honda prelude går loss på 37000 pix :) | |
| Satan va dyrt, inte konstigt att det blir mycke stölder. | |
|
37000 spänn!!!! :) Det kanske blir det nya modet att stjäla inredningar istället för fälgar *hehe* Mvh Dragolito |
|
|
Dags att sätta extra larm på säten innan de försvinner, jag menar finns det marknad för en sak så dyker förr eller senare en tjuv upp. |
|
|
Håller med, dags och larma sätena:) ------ Länk Länk |
|
| Skulle vilja veta marginalen på den affären för BMW! | |
|
Varför inte: Länk ?? Finns med största sannolikhet stolschassin till E46 och bra kommer du att sitta, jag lovar.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Gasar-Magnus: Tackar för länken. Dock vill jag ha orginal stolar. Mvh Kristian |
|
| Lite OT, men om jag inte minns helt fel kostar en el-stol skinn/alcantara till Audi RS2 en bra bit över 100000:- | |
ErikNilsson |
100 000:- för en stol till en RS2. Haha det var nog det mest sjuka jag har hört. Snacka om att försäkringsbolaget går back om man får inbrott och någon snor stolarna. Några tusenlappar i självrisk men en ganska saftig räkning för deras del. Frågan är ifall man får äkta krokodilskinn på stolen till det priset? Undrar om tanken inte är att skicka ut signalen att de inte vill hålla på att sälja stolar som reservdel. Det finns ju inte en chans i världen att det skulle kosta så mycket att tillverka. |
|
det är ju larvigt.. Skulle någon bli bestulen på inredningen i sin RS2 så är det alltså skroten som gäller för att köpa inredning för runt 300k är väl knappast rimligt, eller?? Vissa reservdelspriser är ju helt sjuka |
|
| eller så bygger man en fet custom inredning =) | |
| Klaga inte :) Jag såg på discovery häromdan att stolarna i de privatplan som de stora proffesionella idrottslagen o.s.v. har kostade uppemot 3-400 000 kr styck. | |
|
Kolla här Länk Med lite tur är det kanske just vad du söker |
|
|
Tack ska du ha JONTEP för att du länkar till min annons! Hoppas att det ger resultat bara! Inte är väl priset för högt? Förövrigt så har Kristian och jag har haft kontakt redan, men det skar sig på att han har en Coupé och min inredning är till en sedan... Tyvärr! |
|
|
En RS2 stol kostar ca 42000 i lösa delar, då är inte elmotorerna och brytarna medräknade, men dessa kostar knappast 58000.. Bara så att ni vet.. ;) Elias |
|
|
Roblan: Hade jag haft en sedan skulle jag köpt dem direkt för det priset du begär. Det är absolut inget fel på ditt pris. Mvh Kristian |
|
|
Clintan > Ok, det skiljde ju lite mot det jag sa. Räkna ihop allt om du har möjlighet, tycker det är ganska underhållande att höra om VAG's reservdelspriser. Framförallt till RS/S modeller. |
|
|
BMW kan nog det där med dyra inredningar. För ett antal år sedan så hade far till en av mina kompisar en i stort sett ny E34 M5 med typ 2000 mil på mätaren som blev stulen, när bilen återfanns så saknades inredningen och fälgarna och den bilen löste försäkringsbolaget in... :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.