|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 523ia touring-97 som saknar cd-växlare men kablaget finns kvar (har med säkerhet suttit i bilen förut) Jag undrar om kombinationen tv utan nav finns. Om det är någon som har en orginal cd-växlare till salu är jag intreserad. | |
| Jag läste nån tråd här på forumet, där det tydligen finns bilar som har tv-skärmen men inte navi. | |
|
Min 740-95 hade TV men inte nav så det fanns nog på dom första årsmodellerna. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Tack för svaren! jag är fortfarande frågande vad som har suttit i bilen. Tycker att det är lite mycket kablage för en cd-växlare. -en tvåradig anslutning med åtta stift, svart (Ej kablar till alla) -en tvåradig anslutning med åtta strift, brun(Ej kablar till alla) -en enradig anslutning med sju stift -en kabel, typ koax/databuss med en rund kontakt som har två små stift (antenn NAV kanske?) //Micke |
|
|
cd-växlare till -E39 med mera Har en orginal cd växlare till E39. För 6 skivor 2000:-..Har även en M5 vinge 500:-, M3 speglar i krom eldrivna 700:- Bilder [Inga bilder] Kontakta: Tomas 0735-131141 Östergötlands Län Henrik"M" |
|
|
Man kan ha en bil med bara board monitor (LCD skärm), board monitor med TV, board monitor med navigator och board monitor med navigator och TV. Det finns också en option som är bara förberedelse för CD växlare. /RS2 |
|
|
Tack för inläggen! Om det nu är så att att bilen ej är utrustad med cd från början måste man då programera om det i board monitorn då man jackar i en dito? CD finns inte med i menyn. |
|
|
Wilma: Bara att koppla växlaren in och lyssna, plug and play Antagligen har du samma kabelstam som bilar med navi, därav mängden av lösa kontakter. /Johan Riktiga män kör sedan. |
|
|
Johan! Tack, skall prova det "sedan"i touringen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.