|
|
|
|---|---|
|
passar fälgar från en E39 (528i) på en E46 touring (320i)??? 255-17 bak // 225-17 fram. 8,5" , style 32, ET 20. Mvh //Zandman //Kent | |
|
Nej, fel offset. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hmmm, tittar man på "alla" annonser som säljer fälgar här på forumet så står det ju "passar e39 e46 mm. mm." Förklara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tack!! //Kent |
|
|
Okunniga säljare! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Om du söker i forumet, så hittar du mer info om hur avgör vilka fälgar som passar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Denna sida torde reda ut det mest ang BMW bultcirklar och offset: Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
tackar och bockar (nu förstår även jag ;) //Kent |
|
|
Nån som vet var jag kan köpa "insatsringar" så att jag kan montera mina e:39 fälgar på min e:34:a? Tommy |
|
|
Din lokala gummigubbe hjälper dig ( om inte; byt gummigubbe), annars har dom flest Online-shopparna det med ( gummihuset, däckonline etc etc) Brukar finnas i såväl plast som alu kostar ca 50:-/st Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| man tackar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.