|
|
|
|---|---|
|
Kolla här Länk Vore kul om det kom några Z3M på söndag också! | |
|
Näe.. Du vet, vi har ju attityd problem, kan inte umgås med stora bilar.. :-) Allvarligt: Jag kanske slinker ner med Monstret, det är ju inte direkt långt bort. Jätteparty med jobbet på lördag kväll kan dock sätta käppar i hjulet. Masten: Kan Du köra ner mig och bilen om jag är bakfull?? /Caspar Länk |
|
|
Caspar: I vanliga fall hade jag inte bangat för en sekund, men nu måste jag tyvärr göra det: Ska följa med Hobbe till Lunda flygfält på söndagen (avfärd kl. 7!) för att vara åskådare och funktionär på The Challenge :) Du får se till att ta det lugnt med "posenten" helt enkelt! ;) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Kan man vara med på Lunda om man bara kan på söndagen?? Jag är ledig söndag men inte lördag.. /Caspar Länk |
|
|
Javisst! Hobbe ska bara köra på söndagen. Man ska dock vara där vid 8-tiden på söndagmorgonen så det blir inga "posent" alls om du ska med :) Erkänn att det lockar! :D /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Det skojar man inte bort.. :-) Läge att testa nya bussningar och om specers gör någon nytta!! :-) /Caspar Länk |
|
|
Så var man anmäld... :-) Skall vi åka upp tillsammans?? /Caspar Länk |
|
|
Weeee! :D Åka upp gemensamt låter alla tiders, har du en plats över så kanske jag kan åka dit med dig? Du har ju så att säga vägarna förbi ;) Skulle annars ta bussen till Kista 06.19 på söndag morgon för att möta Hobbe... /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Givetvis plockar jag upp Dig, så Du slipper nattbussen. Så möter vi upp Hobbe i Kista!! :-) Kollade bilderna från tidigare event... En del rätt ok bilar!! :-) M Femman: Ledsen men det blir tyvärr inget Brostugan för mig, och ledsen att vi råkade sno tråden.. :-( /Caspar Länk |
|
|
hur länge håller man på om man börjar 8 ? hur lång körtid till Lunda från stora styga stan? 1 timme? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
svara inte på min fråga här. Vi har ju sabboterat M träffens tråd. FLytta Lunda diskussionen till: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Caspar och Masten: Vi ses på E4:an då... Jag planerar att köra i väg kl.07 så att jag förhoppningvis är där strax efter kl.08. Om jag förstått allt rätt så ligger Lunda nästan 5 mil utanför Uppsala. Därav den tidiga starten...:( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.