|
|
|
|---|---|
|
Sitter & väljer fram & tillbaka till nya "budgetfälgar" till nya 323:an... *suck* Bilen är alltså en "M3 Touring" fullständig M3 optik samt //M chassie. Däcksdimensionen är spikad till 225/45 17" Jag väger nu mellan dessa två fälgar: (se länkar) Vill ha ett stilrent utseende, vill inte sätta på "M-Line" fälgar då jag inte vill blanda in E46 i en E36.... Vika skulle ni välga av dessa? tacksam för alla tips! :-)) ASA Ar1 Länk Schnitzer 2 replika Länk /tack! | |
|
Snygga fälgar båda två, jag hade nog valt ASA Ar1- fälgen om det stod mellan de två! Men om jag fick välja fritt så hade jag försökt hitta begagnade original M Contour- fälgar (De som satt på M3 Limo E36) eller M-Multispoke (De som satt på sena 3,2 coupéer, med många små ekrar). Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Lutar åt ASA fälgarna, dom har dessutom en snygg polerad kant som är ca 4 cm djup..snyggt.. M3 fälgar ÄR ett alternativ också, men dom flesta beggade är tyvärr inte lika vackra i verkligheten som i annonsen! :-( vill ej ha kanskrapningar.... |
|
|
Min röst hamnar även den på ASA fälgen. Jag mår dåligt av schnitzer replikor och de känns ungefär lika ovanliga som m346 replikor. Annars är jag väldigt svag för GT fälgen/cab fälgen för m3 e36. Kika i min användarinfo på hur den fälgen ser ut på en e36 323 med m-aerodynamikpaket. Detta råkar faktiskt vara en replika kan tilläggas men de borde gå o jaga tag i begagnade orginal som Kalle föreslår. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| ASA fälgen, definitivt. | |
|
Wendtan... Har nys på en uppsättning polerade cabfälgar....kanske ska man satsa på äkta vara! Håller me dom att Schnitzer sitter på var & varannan bil numera.... |
|
|
Polerade cab fälgar skulle vara mitt första val, annars skulle jag som de andra valt ASA fälgen av de två. Gillar som du fälgar med riktig fälgkant. Vad är det för fälgar som sitter på idag? /Wille __ Bilen: Länk |
|
|
Gör som jänkarna!!! Ta de första allternativet på höger sida och det andra på vänster sida!!! :-) Mvh Abbe Länk |
|
|
WilleW Det sitter ganska snygga 17" RH fälgar på idag....lite skador som jag irriterar mig på, så dom åker på vintertjänst! ;) Abbe: haha! ja varför inte!.... |
|
|
Mosse: Det låte som den ultimata lösningen. Jag skulle våga påstå att de är den snyggaste fälgen man kan ha på sin e36 enligt mig. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.