|
|
|
|---|---|
|
5-serien vann åter igen för 7:e året irad 3-serien komm tvåa toyota yaris 3:a läste igår i nyaste nummret av motor | |
|
Roligt att kunderna uppskattar BMW! Så fina och välbyggda bilar och dessutom marknadens bästa kundbemötande enligt ViB:s Bil-Q, det borde sätta sina spår i kundnöjdheten. Succekonceptet med fri service har också fått stor uppskattning bland kunderna. MVH |
|
|
jag läste ochså att nästan 50% av dom som svarat hade haft andra märken tidigare ,så det är någ inte bara märkesfantaster som har sgt sitt.Störta positivet var inte oväntat köregenskaperna |
|
|
Länk Länk Japp,har varit uppe förut men skadar aldrig att få höra det igen =) blaikarn: bor du i Blaiken eller Storuman?,har nämligen en stuga i Eriksberg. Så man brukar passara båda ställena några gånger per år "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
Ja M.nilsson jag bor i blaiken .jag har sett en E39 touring stå där vid en stuga när jag passerat.Du känner nog mig eftersom jag har bott i vännes i en husbil ett tag.Jag har ju ochså hämtat en massa ungdommar i Eriksberg vid påsk med mina bussar. Heter din far Roland kanske? |
|
|
Japp,stämmer bra det. Nästa påsk kanske jag åker med bussen,man vill ju inte vara sämre än bror min och hans kompisar :) "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.