|
|
|
|---|---|
|
Nu var den såld... så nu ska man bara bestäma sig för vad man ska ha nu... lite sugen på en 850... men har inte bestämmt mig... | |
| Snyft Stefan har du tänkt lämna oss touringvänner tillförmån för detta:) Länk | |
|
Nja... inte riktigt... jag tänkte mig nog en BMW 850 i så fall... men sen får det väl bli en touring med... |
|
| Jaha blev lite orolig när det bara stod att du var sugen på en 850 :) Lycka till med att hitta en pärla eller har du redan hittat en? | |
|
Ja... jag har en på gång... men måste utforska den lite till... Sen står det i info rutan "Letar V12"... ;) |
|
|
S 328 R: Var fiins det att köpa MVR fälgar? Dime M Länk |
|
|
Ja... jag kan hjälpa dig med det om du vill... |
|
|
Stefan: Finns det Eisenmann till 850? Om så är fallet är de ett måste att du skaffar ett supersound system efter du hittat din dröm E31. De måste låta himmelskt gott, samt skrämma älgar och annat otyg på flera mils avstånd :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
Deliq |
Annars vet jag att Supersprint har system till både 840 och 850 om nu inte Eisenmann har, men jag tror nog ändå att de har... M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Japp... det finns Eisenmann till 850 med... ja, något måste ju göras i så fall... jag kan ju inte åka orginal som du vet :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.