|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Får man bruka en oreggad importbil i sverige överhuvudtaget på gatorna då? Trodde man bara fick köra den till och från bes. & verkstad om man hade tillfälliga plåtar och inte köra den alls om man inte har plåtar. Jag hade inga plåtar alls på min importbil och den fick jag ta på släp till & från bes. | |
|
Jag skulle skippat denna av flera skäl. För det första är det mot bättre vetande att köpa en oreggad importbil i sverige (vilket redan har diskuterats) Varför importerar man en bil och sedan säljer den omedelbart (och billigt) om man INTE är ute för att tjäna pengar? Välgörenhet är som tidigare sagt mycket ovanligt inom bilimport :-) Dessutom gissar jag på att den pippigula färgen känns ganska "off" på en kombi idag. Känns som att flera hundar ligger begravda. Även om E36 är billig i tyskland är det numera ingen skillnad i pris jämfört med sverige vad gäller de välskötta vagnarna. Priserna i sverige har gått ned mycket kraftigt på e36 de senaste 2 åren varför import av finare exemplar definitivt inte lönar sig längre. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Kristoffer L: Jag importerade min 328 och det lönade sig med hästlängder om man jämför skick o pris på det skulle kosta i sverige. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.