|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| NÄR KOMMER SIDAN UPP.......VILL SE=) | |
|
Ripper: Jag instämmer, nu har man ju pallrat sig upp ur bingen från gårdagens festande, enbart för att kolla på PPF:s nya hemsida! men så vart den ju fortfarande inte uppe.... ;-) Skämt åsido, bättre att det tar lite extra tid sålänge sidan blir bra!! =) |
|
|
Vi håller på jusst nu! Vi har den uppe provisoriskt,bara för att kolla allt ta de lugnt:) OBS hemsidan blir inte nått för modemanvändare:) |
|
| Ev planing av toppen, skall det ske innan svetsning eller efteråt? | |
| Efteråt | |
|
gött, nu e sidan uppe, mvh Erik Jakobsson |
|
|
Mm men långt ifrån alla produkter är inlagda |
|
|
det bästa sättet är att förvärma toppen med gasol värmare model större munstycke alltså o så tillsatsmaterialet det bästa materialet är ju det samma som toppen är gjord av alltså tar man en bit av en annan gammal topp o använder som tillsats material att tigsvetsa igen kylkanalerna med. så hemligt var det med det *L*...... Bmw frälst..... |
|
|
Skulle villa se den som svetsa med en gammal topp som tillsats material:) |
|
| 325 cab: Va bra, proffessor kalkyl är i farten = ) Då är det ju bara du och gasolbrännaren sätter igång med en egen verksamhet med svetsning av m20 topparna! | |
|
Bmw-andreas>> Angånde era PPF stakar, Kan ni garantera att dom håller för upp till 1000hk? Är det egen produktion eller?? Www.Limmet.se |
|
|
Det har bromsats 1000hk i en fyra med dessa. Och tävlingsgrejor kan man inte lämna garanti på såklart. Men skulle jag ha under 1000 skulle jag köra med dessa,dom är helt likvärdiga Verdi. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.