|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Vi har fått hem dom riktiga MLS packningarna nu. Asfina! Vi har M10,S14,M50 nu. M20 kommer sen |
|
| bmwandreas: Skriv här såfort ni provat ut någon = ) | |
|
BMWAndreas: kan du fixa bild på MLS packningen? |
|
|
inget till m30! Hemsida: Länk |
|
|
Jag har bilder. Våran kompanjon kör med dessa på alla USA värsta M50. |
|
| Bilderna=) | |
|
Maila för bilder. annars kommer de ut på hemsidan ihelgen |
|
| M30 då inget till den maskin? vet att det finns skärrings packningar till den motorn iaf om nån är intresserad? | |
|
Bmw-andreas>>>Inga packningar till s50 än?? E på jakt efter det Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
Har sagt att vi måste ha till, M30,M20,S50,S38. S50 Usa mod finns de redan till.Men jag tror dom blocken ser ut som M50. Är det nån som vet? /Andreas |
|
|
S50US ser ut som M52, Europeisk S50 ser helt annorlunda ut. _______ //Niklas |
|
| hojjta till när ni har M30 packning och koppling! | |
| jag me till m30 | |
|
Yes. Äntligen börjar hemsidan bli klar. Visst vill ni ha ett alldeles eget bmw turbo forum ? :) |
|
|
fan va gött, har längtat ett tag på o få se den sidan, när ska den vara klar? helgen? mvh Erik Jakobsson (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
Japp imorn. fast alla produkter är inte inlagda än |
|
|
OK, då har man en´ny sida att se fram emot när planerar ni vara klara med sidan? mvh Erik Jakobsson (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
bmw-andreas: Forum!? Givet! :) //Ticco www.ticco.com |
|
Franke |
Klart ni ska ett forum på sidan ! Jag har inte sett många företag som har en egen sida med ett forum. Blir nog en kanonsida =) Även lite filmklipp vore nog inte så dumt. |
|
Kan ju vara bra med ett forum. Så fort vi fösröker hjälpa någon på det här forumet så tas inlägget bort då autopower anser att det är reklam. På vårt forum kommer man kunna få sina frågor besvarade, OCH köpa det man behöver för att lösa sina problem :-) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.