|
|
|
|---|---|
|
Alla som jag har hittat hitills har varit 'Ej coupe' så frågan är. Var köper man billiga dimljus till en E36 coupe? | |
|
Samma dimljus på sedan och coupé, så Biltemas passar visst (även om de inte skriver det). Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
...men de säljer bara själva lyktan. Inte själva fästet och sladdar mm. Men om du har fått ett stenskott i befintliga dimljus fungerar de bra. Kostar 349kr/st: Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jag är inte helt säker, men jag tror att jag läst i en annan tråd att det ingår fästen till Biltemas dimljus. Kan någon bekräfta detta? jag behöver nämligen själv nya + att det ena fästet är sönder. |
|
|
Jag köpte ett dimljus hos Biltema i april i år och då ingick iaf fästet. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
DE passar coupe och man får med fästen. så åk å köp :p |
|
|
Hur ser dom ut mot org? Någon större skillnad eller kanke från samma industri! Min bil Länk |
|
| Man ser nog ingen större skillnad, byt båda för säkerhets skull. Var försiktigt vid tvättning bara, det blir väldigt lätt fukt i dom vilket det inte blev i originalen. | |
|
Tillverkas av TYC : Länk Jag monterade halvljusen från biltema på en kompis BMW, och de ljus/mörkergränsen var lite diffus. Men klart bättre än de han hade innan... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Ni skall vara riktigt glada över att biltema har så billiga dimljus till E36. Jag själv kör E30 och ett dimljus sprack i helgen, biltema har inget och bmw tar 1300kr för ett nytt. Riktigt surt, skall ta en kik på skroten. | |
|
Underbart!! Började nästa tro att jag skulle bli tvungen att köpa orginalljusen... Man kan ju undra varför dom skriver Ej coupe om dom nu passar. Jag har ju fästena osv men däremot feta stenskott så i mitt fall gör det ingen skillnad om det ingår fästen eller ej. Stort tack! |
|
|
Jag köpte dimljus till min 325 e36 i sommras från biltema.. passade perfekt.. du får med hållare.. Exakt likadan som orginal..!! KÖÖÖÖP //vaders |
|
328_huggarn |
håller med.. köpte också ifrån biltema.. funkar hur bra som helst.. inga problem alls, fästen och allt ska ingå.. det fick ja och många fler med, köpte ifrån biltema i uppsala... grymt stor biltema butik det föresten =) |
|
Kan bara hålla med... har nyligen köpt dimljus från biltema till min coupe och hållarna följer med och de är näst intill likadana som orginal :) mvh Robert Sahlin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.