|
|
|
|---|---|
|
Importerade en M3:a från Krautter GMBH i Schorndorf. Dom lovade mig en Svensk NAVI-CD och Instruktionsbok. Har väntat över 1 år på detta och ringt säkert 40 gånger och dom har bara en massa ursäkter. Dom är proffessionella innan man köpt bilen men sen SKITER dom i en fullständigt. Mip | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Ja, att inte folk lär sig Se till att handladen har fixat ALLT innan ni kommer dit, alt innan ni åker därifrån. Annars blir det sällan gjort. och det skulle jag vilja påstå att det gäller även här hemma i sverige. |
| Håller med Jörgen, det är inget tyskt fenomen. Har du fått pengarna och sålt bilen så bryr man sig inte på samma sätt längre. | |
|
Men en instruktionsbok kostar väl ungefär 150:- och en NaviCD kan ju inte kosta så mkt........ Efter 40 samtal så borde nästan telefonkostnaderna överstiga vad det skulle kosta att köpa det själv. Det är ju småsummor vi pratar om, så jag förstår inte heller varför inte firman bara fixar detta....... /B |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.