|
|
|
|---|---|
bmw alpina b3 |
Länk eller vad tycker ni om den mvh |
|
För små hjul dock... /Johan Min bil: Länk |
|
|
Snygg bil men inget unikt... MVH / Jacob |
|
|
Hade de inte varit för replika speglarna så hade den varit helt ok :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tja.. Ser ut som vilken E46 som helst, bortsett från frontspoilern & fälgarna... 328án: Länk |
|
|
Mycket fin!! För små hjul? Menar du fälgarna? Själv tillhör jag de som tycker att snusdosor med eltejp på är minst ett steg för långt. Inte så snyggt.... Dessutom inte så kul för var sig plånbok eller komfort. |
|
|
Semper: Ja vad skulle jag annars mena??? Fälg+däck=hjul... /Johan Min bil: Länk |
|
| tucker också att det var för små hjul | |
stefannorr |
Har aldrig gillat dom fälgarna,tycker inte dom är snygga alls,visst finns de fulare men betydligt snyggare också. |
|
För små hjul?!! Inte ska det vara större än så! Mvh Abbe Länk |
|
bmw alpina b3 |
små det är 18 tum eller |
| dem kanske är stora men dem ser små ut | |
|
En av dom mest stillrena E46Touring jag har sett, Alpina fälgarna tycker jag är bland dom snyggaste. ///Johan |
|
KG Sönju |
Håller med Johan.S Mycket snygg! |
|
Ovan pratas det mycket om för små hjul. Vet inte vad Johan99 har för storlek på sina hjul men jag tror inte dom är så mycket större (högre) än Alpinans. Däremot skiljer det ju lite på fälgstorleken. Ett hjul med 195/65-15 är större höjdmässigt än ett 235/40-17. ___ BMWCS #5157 |
|
Buspelle |
Alpinafälgarna är supersnygga och i exakt rätt storlek för bilen... |
bmw alpina b3 |
japp alpina fälgar är snygga kolla på mina wov gryma 18 tum Länk |
|
Den var väldigt fin men inget exceptionellt. Är den sänkt med 17" eller original med 18"? Fälgarna kunde varit en tum större. Men men, smaksak =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.