|
|
|
|---|---|
|
min ac på bilen är tom och är utav den gamla modellen (r12?) Jag skickade en offert på hur mycket det skulle gå på att fylla på samt konvertera om till den nya sorten. Med provtryckning, läckagekoll osv. Det skulle gå på 750 spänn....är inte det billigt för en konvertering? Annars 1500 spänn med läckagevätska eller vad det heter, så dom kan kolla sen om det läcker någonstans sen med UV-ljus. Det var det dyrare alternativet... | |
|
Låter väldigt billigt! Slå till! Men få en skriftlig offert.. mvh Johan. Länk |
|
| Konvertering är bara annan olja samt andra påfyllningsnipplar..den stora kostnaden kan komma då dom fyllt..tex att den vart tom för länge..kompressorn säger upp sig nån slang smäller kondensorn läcker vilket är den vanligaste orsaken till att det inte finns gas..kan bli ända uppåt 15 lapp i slutänden | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Var inte så negativ nu!!! men det är klart inte lätt när man är GMägare :DD ///MVH Hasso Länk |
|
vilket företag var det du fick prisförslaget oss? |
|
|
Jo jag får hoppas att det inte är något som skärvar då...fast med min tur kommer det att gå på det dyraste tänkbara...!Lär få byta ut hela paketet... Det var ifrån Frys & Kylservice tror jag dom hette...! |
|
|
Att det kan vara så billigt var ju glädjande! Min AC fungerar lyckligtvis bra än så länge, men den dagen den börjar ge upp så får man ta och kika efter de billigare alternativen... // Jögge |
|
| Oj oj Hasso: Du skulle ha dig en GM vagn så skulle allt bli lättare | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.