|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag åkte från Stockholm till mitt hem i Motala - Östergötland igår och träffade på en del fina bilar. Lamborghini, Ferrari, Porsche, Jaguar, BMW (8), Stora Mercedes, ...Volvo, Saab (de sista två var skämt om ni inte fattar) :-) Vet någon om det var någon träff i Östergötland eller i närheten? Mvh /NP | |
|
STCC brukar dra en del intressanta bilar. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Var som sagt STCC på mantorp så det är säkert anledningen. Var visst några närkingar som åkte skjortan av övriga som vanligt :DD Nått annat som förvånade mig i Fredags var att på parkeringen vid järnvägen i Kumla stod det 06.30 12 st BMW motorcyklar på rad +3 andra märken, Det var 8st vinröda 2 blå och 2 silver, modellen var lika på alla vad en lekman kunde se. BMW motorcyklar "växer" ju inte på "trän" man ser en och annan. Så lite undrande blir man när det visar sig så många på rad. ///MVH Hasso Länk |
|
OK - det kan det ju ha varit så klart. BMW motorcyklar...hmm. BMW hade en satsning tillsammans med Triumph och HD på Tullinge flygplats (Stockholm). De visade upp sina modeller och man kunde provköra på flygplatsen. Alla modeller från dessa tre märkena var med. De hade kostat på en uppvisning med en grupp som kallade sig stuntoholics. Dessa människor kunde knappt köra på två hjul. Det var antingen framhjulet eller bakhjulet... Det blev en provkörning eftersom vi var lite sena på plats. Mycket trevligt alternativ tycker jag. Det är inte samma sak om man får åka till en bilfirma för provkörning. Sen ska man provköra på allmän väg - detta var mycket bättre! Mvh /NP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.