AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
922

Inbrott i garaget!

Kan någon snäll hjälpa mig att lägga upp lite bilder?

Är ett flergaragehus. Jag delar garage med min granne men har vars en garageport (bor i city= dåligt med alternativ).

Har 4-5 bilder där ni kan se vilken väg tjuven har tagit sig förbi för att komma till den bilen han tänkte råna! HAN lyckades den jäveln men inget hände min bil men ack så nära!

Kul bilder faktiskt så nån som kan hjälpa mig?

Mvh Dragolito
sw
570
swunge
BMW 320i Touring -03/2
BMW 525i Sedan -88/7
BMW 327 Turbo -88
BMW 323i -86
jag kan hjälpa dig! Maila bilderna till mig så lägger jag upp dem!

MVH Martin
You got mail swunge :)

Mvh Dragolito
Ik
223
Ika
525i -88
När får vi se denna bildserie då?

Länk
sw
570
swunge
BMW 320i Touring -03/2
BMW 525i Sedan -88/7
BMW 327 Turbo -88
BMW 323i -86
Länk

NU.. hehe ursäkta att det dröjde, har haft mycket att greja med i eftermiddag efter jobbet!
Tack för hjälpen swunge!! :) Skitsnällt!

Han bröt sig in från första garageporten o "klippte" sig genom för att komma till den vita Passaten, Jag hittade lite metallflis på min BMW men inget mera, inte en enda repa finns tack o lov.

Mvh Dragolito
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Vad var det som lockade i Passaten för tjuven då?
Jag pratade med ägaren lite o han säger att det vart stereoprylar som försvann

Mvh Dragolito
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Passaten var väl inte lika larmad som Bimmern plus att stereon från Passaten passar i fler bilar!? Fruktansvärt tråkigt i vilket fall... Tur att ngn klarade sig denna ggn i alla fall!

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Jag bergriper inte hur man tänker när man snor saker. Det är ett helt sanslöst fenomen.
Jovisst BMW´n är larmad! Men jag kunde få den vandaliserad eller avplockade fälgar! Har man nåt larm mot fälgarna, läste lite om att det finns nåt lutningslarm?? hur funkar sånt?

Mvh Dragolito
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Nivåsensorer känner av om bilens lutning ändras. Tex om man hissar upp bilen för att plocka av fälgar, bryter loss backspeglar eller rullar på bilen på släp. Jag slapp självrisken på mina backspeglar på grund av larmet.

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.