|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har nu en 528iAT -97 som jag är på vippen att köpa mig. Kika på denna länken: Länk Hur mycket skulle ni ge för denna? Är 118.000:- för mycket? Bilen förefaller vara i toppskick... Jag är ytterst tacksam för hjälp! Om den är värd det priset, eller vad man i så fall ska ge för denna bilen!? Tacksam för svar helst ikväll! (Jo, jag vet, kort varsel... men som ni vet kan det ibland gå fort då man ska köpa bil!) __ Mozez | |
|
Kan inte svara på om den är värd priset eller inte, men den ser onekligen fräsch ut tycker jag. Om det är en "ärlig" bil, dvs en bil i bra skick och att du kan pruta på eventuella skavanker så tycker jag att du ska slå till. Men be gärna en verkstad eller mycket kunnig person kolla upp bilen först, du kommer inte att ångra det. Lycka till och skriv om du köpt den. |
|
|
Mellan 100-110' kan vara ett rimligt pris för denna bil. Finns många 528T kring 100 eller lägre, men har oftast gått över 20' mil och med mindre utrustning. Jag tyckte dock ratten var väldigt blanksliten, men det kanske är normalt slitage för en 17000 milare. Denna -> Länk har dock gått 22000 mil och ratten verkar mindre sliten. Kolla all dokumentation noga, och som sagt lämna gärna in för koll på verkstad. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Rätt kulör, med rätt inredning, inte så mycket att fundera över tycker jag om den ser lika bra ut i verkligheten. Priset är väl inte helt fel ute, men viss prutmån finns väl alltid 110 är väl rimligt ///MVH Hasso Länk |
| Simma lugnt. Lämna in bilen till någon sakkunnig och se till att få ett lyft på bilen. Kolla dokumentationen otroligt noga. Varför finns det inte några integrerade knappar i ratten för telefonen, borde det vara om den har integrerad BMW original telefon, men jag kan fel här! | |
|
Håller med andra talare, men vill gå lite hårdare tillväga - köp ej bilen utan koll! D v s lämna in den på en bmw verkstad som kan kolla miltalet åt dig och resterande uppgifter gällande service, ... Är det så att allt stämmer så är det väl bara att pruta och slå till. Vill du kan du ju alltid göra ett M-test. Det jag vet är att du inte kommer att ångra valet av bilmodell. Dessa bilar går som en dröm. Lycka till! Mvh /NP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.