|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! jag var och köpte sportskinn stolar och baksäte till min e12:a nu i helgen och nu undrar jag om någon vet om golvmattan passar från en e28 ? och om dom fanns i svart? jag har blå inredning i e12:an nu och jag gillar inte den grå/blå prickiga mattan... kanske någon till och med vet nått ställe man kan köpa ny matta på utan att det kostar skjortan.. ? någon som har köpt matta på lösmeter och gjort en egen kanske ? tycker det verkar riktigt svårt att få till riktigt bra ? dörrsidor vill jag inte ta från e28 men någon kanske vet om dom fanns i helsvart orginal till e12 ? mina är svart/blåa någon som är sugen på ett byte kanske ?? =)) ///Mvh Rickard BMW.... We brake for nobody... | |
|
är det ingen som vet om golvmattorna passar imellan (med hyffsad passform) ? och vilka färger dörrsidorna fanns i till e12 ? BMW.... We brake for nobody... |
|
|
Helsvart fanns, det hade mina föräldrar in sin Ceylonmetallic 520-73. Här har du alla kombinationsmöjligheter: Länk Det finns rätt mycket att hitta på resten av siten, kolla där om du hittar något om mattor: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.