|
|
|
|---|---|
| Tänkte köpa en M5:a med slitna motorlager, är det något att ha eller ska man vända på klacken och gå där ifrån? Priset på bilen är 45 000:- i tyskland, en -94 med 16 400 mil på mätaren. Tacksam för svar! | |
|
Lutar åt att det är en -92 med tanke på sidospeglarna. Bilen kan ju vara uttagen sent ändå. Konstigt att den har det efter så låga miltal. Kan ju vara hårt körd. Om man är duktig på att meka och om man kan få delarna till ett bra pris så, men det kostar ju ändå att regga in bilen, skrotningsavgift etc. Kan vara värt att fundera över. Jag var intresserad av den bilen förut. Då var det inte lagerskador. //Schnitzer *Svenska M5 E39 Registret OBS! Skicka gärna registreringsnummer på M5 E39 till DE91@hotmail.com |
|
| Vet inte om vi talar om samma bil... Silvrig M5:a i Raesfeld? | |
|
Ja precis, det är den som jag menar. //Schnitzer *Svenska M5 E39 Registret OBS! Skicka gärna registreringsnummer på M5 E39 till DE91@hotmail.com |
|
| Vad var det för fel på bilen då? Koppling och Ac kondensator? | |
|
"Klimakondensator und Motorkupplung neu", betyder att dem är bytta. Motorn har ju fortfarande lagerskada. Stötdämparna fram var defekta när jag hörde med han som ägde den före, men det kan ju vara fixat? Det var också en spricka i rutan samt däcken har jag för mig var slut. //Schnitzer *Svenska M5 E39 Registret OBS! Skicka gärna registreringsnummer på M5 E39 till DE91@hotmail.com |
|
| Tack ska du ha för hjälpen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.