|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett swedeguard larm Länk i 325an och problemet är först och främst att larmet får för sig att gå av sig självt fast det är ett senare problem... Nu är det så här att jag har bara 1 larmdosa och den har sett sina bättre dagaar om man säger så, men den fungerar fortfarande, Nu är då frågan hur skall jag få tag på en ny dosa... För den här håller nog inte länge till :( /Chrille | |
|
Du går bara in till någon som säljer larmet och köper en ny dosa,har du 850s larmet behöver du också koden till larmet,det hade inte jag,blev att köpa nytt. Alternativ att skruva ut larmet och skicka det till Stockholm. |
|
|
Mitt heter SG4000C ASR har jag för mig... men finns det någon i jönköping som säljer det? --------------------- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Ursäkta,jag hade ett carguard larm,men swe måste väl ha en hemsida. |
|
|
Nej ja hittar ingen hemsida..... Hur ska jag göra? --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Jag skickade in boxen eftersom jag inte hade någon kod till larmet och sedan skickade firman tillbaka ny larmdosa och boxen till mig, detta var för något år sedan till en 535:a, jag har ett swedeguard i min M5a med intyg från montering, kan kolla vilken firma som gjort det imorgon om du vill så kan du få adress/telefonnr. /Micke Bmw CS nr05419 |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Gör en sökning på SG4000ASR. eller Swedeguard i en sökmotor. Det finns en norsk websida med alla tillbehör specade. Larmet är svensktillverkat i Kungsbacka av Propoint electronics AB (WM.data/Caran företag). jag köpte ett SG4000ASR på blocket nytt i kartong av en kille som jobbade på åt Propoint för nån månad sedan. dom har en hemsida , så om du kontaktar dom så kan dom säkert hänvisa till återförsäljare. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Jag har nu mailat Caran... Vi får se hur det går.. --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
- -- --- ----- ------- --------- ------------ ------ ------ ------ ------ ------ Okej,,, lyfter väll denna nu då... jag fick tag på Propoit och dom skickade ny dosa omedelbart och var grymt bra att ha att göra med.... Nu har ialla fall problem med att larmet går av sig självt kommit tillbaka... Mycket störande o grannarna tittar snett på mig o så.... Går alltid igång runt klockan 00. till 01 på natten o även framåt 5 snåret.... Min gissning är att det beror på fukt när daggen kommer... Har sökt lite på forumet, men.. vad tror ni kan vara problemet me falsklarmningen.... _______ /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.