|
|
|
|---|---|
mikael noren |
bmw 525i touring -92 24600mil diamantsvart, sportstolar ljusgrått skinn ,Ac ,färdator (lilla) dubbla el luckor ,insynsskydd,lastnät,3,8 m5 fälg 17" med eagle f1 + nya vinterdäck på plåt s-bok imp-96 mr cap behandlad 3år i rad skitfin i lack o inv förutom lite sprickor i skinn på förar plats M-ratt, elhissar,fjärrlarm+imobeliser(vet i fan hur det stavas). allt känns stumt o bra vad är den värd?? |
| Den var mycket välutrustad, men pga. mätarställningen skulle ja tippa på ca 50-60'. | |
|
Jag skulle tippa på 45-55' (osäkerhet pga jag inte kan se bilen samt att det står om bilen är fullservad) önskar dig lycka till med din försäljning hursomhelst! Simon |
|
| maila mig om du vill sälja den snabbt för 45.000 kr | |
|
Är bilen i fint skick så har inte milen så stor betydelse tycker jag, du ska inte sälja den under 60! Jag kan inte minnas att jag har sett någon 525 T under 65!(jo,1st) Jag letade själv efter en touring för ett par månader sen, den absolut biligaste jag hittade kostade 59 tusen, men det var rena rama liket! |
|
|
Vad man begär och får betalt är 2 skilda saker. Jag begärde 109.000 för min BMW 540-95, men fick 76.000 kr för den. |
|
mikael noren |
tack för alla svar det va lite jobbigt att se hur mycket dom har sjunkit på sista året. bilen är ju som sakt väldigt fin så jag ska nog testa på 68000:- så får vi se |
|
Hej Mikael, tror inte du behöver skänka bort den bilen, som vissa har föreslått här. Om bilen är i god kondition så bör du kunna få vad du begär. Själv har jag en 525 -93:a Vanos med 18":are, ac, elhissar, ellucka, färddator, gsm, vita blinkers, sänkt, cd mm. Min har gått 18.000 mil och jag har full s-bok. Min är oxå import (-99), ska säljas om ett tag och jag tänker begära 69'. Lycka till! //Daniel |
|
|
Danneman, det med att "skänka" bort bilen inte korrekt uttryckt enligt min mening...jag har inte föreslagit att han ska skänka bort bilen... Känner till en försäljning av en nyare 525T, men lite mindre mil, bra skick och något mindre utr för ett pris i de nedre regionerna jag föreslår....så jag kan hävda att du föreslår "drömmarpriser"...gör dock inte det utan väntar inte vad det slutgiltiga priset kommer att bli. Jag föreslår inte enligt en del "skänka bort priser" utan mer var slutpriser ligger enligt min erfarenhet som iofs inte är 100% ig. Kan bara önska säljaren lycka till och inte bli alltför besviken om inte priset bilen säljs för motsvarar dennes förväntningar. Simon |
|
| Jag har själv tittat efter en 525t tidigare och hittade inte en enda fin bil under 60 och dom hade mindre utrustning med också mindre mil, så jag skulle nog tippa 50-60 nånstans men begär 65000 minst så kan du ju pruta. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.