|
|
|
|---|---|
| Dags för ny bil =) En 320 -01 me M Paket. Nån som kan säga på tu man han, vilket/vilka försäkringsbolag som skulle vara billigast. Jag hade tänkt att bilen låta stå på syrran eftersom hon har 20-30% i bonus, OBS, hon e under 24. Jag bor i Trollhättan. | |
|
Emilioh: Innan du ens funderar på att ha försäkringen på någon annan än dis själv kan jag rekomendera följande länk: Länk |
|
| Och, tack. Men säg att jag ska ha den på mig själv då, vilka tycker du att jag ska ringa och kolla med? Dumt att ringa alla bolag. Vilka låg din M3:a på? | |
bmw alpina b3 |
salusansvar garanterat billigast |
bmw alpina b3 |
som sakt saluansvar jag bet bara 13500 för alpina mvh hehe |
|
Får man fråga varför det är dumt att få pris från alla f-bolag som man kan komma på? Du vill väl ha så låg premie som möjligt, då är det bara att ringa eller kolla på bolagens hemsidor. Försäkringspremier skiljer sig mycket från bolag till bolag beroende av vem som försäkrar och vilken bil det gäller. Därför kan man inte säga vilket bolag som är billigast utan att ha kollat med alla. |
|
|
Vad du än gör så teckna inte hos Tennant Försäkring!! De är billiga men när det väl händer något så står du där helt ensam... Har en kompis som blev påkörd av en backande fordon (ett självklart fall tycker man) och fick 2/3 av vållandet fast han var helt oskyldig.. |
|
| Ring alla bolag, allt annat är bara dumt, vissa bolag verkar vara billigare än andra i vissa regioner, att säga vilket som är billigast för dig går helt enkelt inte. Ring runt och hör med dom! | |
| ok, får väl ringa runt då =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.